Micheal Jackson in super mario crossover.

Discussion in 'Characters' started by Narematto, Feb 21, 2012.

?

Micheal Jackson dans super mario crossover ?

1. Oui, c'est possible.

60.0%
  2. Non, c'est impossible.

40.0%
Multiple votes are allowed.
  1. Narematto Level 3: Paratroopa

2. Rey D Level 11: Moderator
    Staff Member

French dude? ._.
    I think he used Google Translate.
    The poll says "Michael Jackson in Super Mario Bros Crossover", "Yes, it's possible" and "No, it's impossible"

*ahem*
    S'il-vous-plait, veuillez écrire dans une couleur lisible, le gris fait mal aux yeux.
    Cette vidéo est intéressante, mais c'est son apparition dans la Sega Genesis si mes souvenirs sont bons. Super Mario Bros Crossover a besoin (malheureusement?) de sprites NES et Game Boy.
    De plus, je ne suis pas certain que les capacités de Michael Jackson correspondent parfaitement le monde de Super Mario Bros.

*ahem* Translation back to English:
    Please, type in a readable color, grey give eye aches.
    That video's interesting, but it's his appearance in the Sega Genesis if I remember well. Super Mario Bros Crossover needs (unfortunately?) NES and Game Boy sprites.
    Plus, I'm not sure that Michael Jackson's abilities match perfectly the world of Super Mario Bros.

3. aliceandsven Level 12: Super Mod
    Staff Member

Oui, c'est possible.

4. Narematto Level 3: Paratroopa

5. Rey D Level 11: Moderator
    Staff Member

→ French:
    Je connais Moonwalker. Mais les niveaux de ce jeu ne sont pas les mêmes que dans Super Mario Bros. Ses capacités ne sont pas faites pour le même genre d'obstacles et d'ennemis.

English:
    I know Moonwalker. But the levels of this game aren't the same as the ones in SMB. His abilities are not made fo the same kind of obstacles and ennemies.

TheomanZero likes this.
  6. Narematto Level 3: Paratroopa

Une vidéo pour montrer qu'il peut jouer presque dans tous les jeux :

Hors sujet à la fin.

Ps : je m'excuse, je parle français.

7. Rey D Level 11: Moderator
    Staff Member

Translation:

Share This Page